Klantenservice
Zoek
U bent hier: 

Wasco piketdienst – 24/7 bereikbaar

Nood aan de man? Voor spoedleveringen van onderdelen is Wasco altijd bereikbaar. Je kunt 24/7 een beroep doen op ons distributiecentrum in Twello. Zo hoeft je klant nooit in de kou te staan. In het stookseizoen (van 1 oktober tot en met 30 maart) breiden wij deze service uit naar diverse vestigingen in Nederland, zodat wij je nog sneller kunnen helpen. Kies voor zekerheid! Zet het Wasco piketdienstnummer direct in uw telefoon: 06 – 55 18 80 83.

Hoe het werkt:

  • Heb je met spoed een onderdeel nodig, neem dan contact op met de Wasco piketdienst op 06-55 18 80 83. De dienstdoende medewerker informeert je dan direct over de beschikbaarheid van het onderdeel. 
  • Om je snel te kunnen bedienen, help je ons door het artikelnummer van Wasco of de fabrikant bij jouw bestelling paraat te hebben. De Wasco-nummers kan je vinden op deze website. 
  • Onderdelen kunnen in Twello worden opgehaald of per koerier worden verzonden. Ook kan je onderdelen afhalen op één van de Wasco-vestigingen. De piketdienstmedewerker informeert je over welke vestiging in jouw omgeving dienst heeft. 
  • Wil je het onderdeel bij een Wasco-vestiging ophalen, dan vraagt de piketdienst aan de Wasco-vestiging om contact met je op te nemen voor verdere afspraken. 
  • Wasco-vestigingen hebben van 1 oktober t/m 30 maart dienst. Afhalen kan uitsluitend in overleg op zaterdag en zondag tussen 8u en 17u. De dienstdoende Wasco-vestigingen rouleren per week. Er is echter altijd een vestiging in jouw buurt beschikbaar (feestdagen uitgezonderd).
  • Gebruik je ordernummers en/of projectnummers, geef deze dan direct door aan de piketdienstmedewerker bij jouw bestelling. Wij kunnen deze niet achteraf toevoegen of corrigeren op de pakbon of factuur. 
  • Voor het afhalen van onderdelen in Twello of buiten kantooruren op de vestigingen betaal je een toeslag van €25,-. Koerierskosten worden eveneens doorberekend.