Over Wasco
Zoek
Zoek
Sluit
Je probeert onze website te bekijken via een browser die wij helaas niet meer ondersteunen per 1 februari 2021. Hierdoor werkt de website voor jou mogelijk niet optimaal. Wij willen natuurlijk dat je op de beste en veiligste manier onze website kunt bezoeken. Daarom adviseren wij je om een andere browser te installeren. Wil je weten hoe je dat kunt doen? Lees hier dan meer.
U bent hier: 

Beheer op afstand

Met beheer op afstand kun jij, zonder langs te gaan bij je klant, de cv-ketel monitoren. Zo kun jij op afstand zien of er onderhoud nodig is bij je klant, krijg je meteen door dat er storingen zijn en je kunt er storingen mee voorkomen. Dit alles doe je met de Insmart module, een merkonafhankelijke oplossing om elke cv-ketel op afstand te monitoren. Dat levert tijdsbesparing op voor jou en meer zekerheid en voordelen voor je klant. 

Insmart module

De Insmart module plaats je tussen de cv-ketel en de thermostaat. Vervolgens kun je de ketel dag en nacht monitoren. Deze module is plug-and-play, dus installatie is eenvoudig. Daarnaast is er geen wifi nodig van de klant en er is ook geen simkaart nodig. Het is dus installeren en meteen gebruiken!

Wat kan je verwachten

Analyse
Via een overzichtelijk dashboard heb je realtime inzicht in de data van de cv-ketels die jij in beheer hebt. Wasco kan, indien gewenst, ondersteunen bij deze analyse. We geven ook op verzoek advies op basis van de beschikbare data uit de module.

Kosten
Momenteel bevindt beheer op afstand zich nog in een testperiode. Tijdens deze periode ontvang je de module tegen kostprijs. Dit is € 39,00. Daarnaast betaalt Wasco het eerste jaar het data-abonnement van de module. Wekelijks worden de werkelijke kosten berekend. Deze berekening is een onderdeel van de test en zodra de kosten inzichtelijk zijn, wordt er een prijs aangehangen. 

Updates
Het platform voor Beheer op afstand is constant in ontwikkeling, zodat het aan jouw wensen blijft voldoen. We geven je graag tips over de mogelijkheden en houden je op de hoogte van de recentste ontwikkelingen.

 

Interesse

Hebben we je interesse gewekt?
Laat je gegevens achter via onderstaande button of neem contact op met je vertegenwoordiger. We vertellen je graag meer over alle voordelen en helpen je stap-voor-stap door de implementatie van de software. 

Bel mij voor een afspraak

Voordelen voor de installateur

Interview met Harm van Os

Met de technologie van Insmart kunnen we cv-ketels op afstand beheren. Door ze te monitoren en pas onderhoud te geven wanneer dit nodig is, kunnen we de periode tussen de onderhoudsbeurten verlengen en hierdoor hebben we capaciteit gecreëerd op onze serviceafdeling. Tegelijkertijd krijgen onze klanten betere service.

Insmart: het antwoord op efficiënt werken

Minder onderhoudsbezoeken

Doordat je inzicht hebt in wanneer er daadwerkelijk onderhoud nodig is, plan je geen onnodige bezoeken. De onderhoudsfrequentie kun je zelf bepalen met deze module, aan de hand van het aantal branduren en het aantal start/stops. 

Je houdt je klant per e-mail op de hoogte van je bevindingen en ook van de status van het apparaat. 

Voorkom storingen

Je kunt met deze module het gedrag van de ketel analyseren. Dat betekent bijvoorbeeld dat je kunt zien dat er een te lage waterdruk is. Je kunt je klant hierop wijzen, zodat die actie kan ondernemen en een storing voorkomen kan worden. 

Door de monitoring met de Insmart module kun je dus deze en andere storingen voorkomen. 

Storing oplossen bij het 1e bezoek

Door de monitoring zie jij voordat je op pad gaat al wat de storing is. Je kunt dus meteen alles meenemen wat je nodig hebt om de storing op te lossen. Dat betekent dat je dus niet meer eerst naar de klant toe hoeft om te kijken wat er aan de hand is en vervolgens nog een keer terug moet komen om het probleem daadwerkelijk op te lossen. 

Installateur aan het woord

Met de Insmart-module kan je de cv-ketels onder jouw beheer op afstand in de gaten houden en van tijdig onderhoud voorzien. “Wij beheren 3000 cv-ketels op contractbasis en we deden jaarlijks onderhoud , aldus Harm van Os, directeur installatiebedrijf Freek van Os.

 

Lees het hele inteview

Voordelen voor de consument

Minder afspraken

De installateur gaat van periodiek onderhoud naar continue monitoring op afstand. Dat betekent dat jij als installateur alleen contact opneemt als het tijd is voor onderhoud en er dus minder afspraken gemaakt hoeven te worden. 

Directe oplossing

Doordat de installateur al weet wat er aan de hand is, kan er direct actie ondernomen worden en heb jij als installateur altijd de juiste materialen bij zich. 

Passend advies

De installateur voorziet de klant van passend advies op basis van de informatie die is verkregen via de monitoring. Zo kan jij de klant helpen met energie besparen en verduurzamen. Ook kan jij als installateur een aantal tips op afstand doorvoeren.

“Ik kreeg het aangeboden in mijn onderhoudscontract. Hierdoor konden ze op afstand mijn ketel in de gaten houden. Het werkt feilloos en kost me verder geen enkele moeite.” – Wim Burgemeestre (consument)

Promotieflyer

Wij helpen je graag om jouw klant te overtuigen van de voordelen. Daarom hebben wij de complete uitleg en alle voordelen voor de consument gebundeld in een digitale flyer. Deze promotieflyer kun je gratis laten voorzien van jouw bedrijfsgegevens en logo.
Zo kom je altijd goed voor de dag!

>> Vraag gratis een promotieflyer aan