Beste partner,
Eindelijk hebben we ons jubileumprogramma kunnen afronden. Met het installatiefestival NEXT GEN kregen we de climax waar we zo op hoopten. Met dit soort activiteiten besef ik mij altijd weer hoe mooi het marketingvak is. Met bloed, zweet en tranen voorafgaand, maar dat zijn we door het grote succes alweer vergeten. Als we ons doel bereiken dan is onze missie geslaagd. Dat staat centraal. Dat is onze passie. Of het nu een installatiefestival is of een banner op de website, een actie in de Wasco Deals of een billboard in een vestiging. Wij nemen ons vak serieus en we zijn bereid om daar keihard voor te werken.
Ook in 2024 bieden we weer een marketingpakket met heel veel mogelijkheden. Dit hebben we verpakt in deze digitale brochure met marketingmogelijkheden. Passen de vele mogelijkheden toch niet binnen jouw ambities? Dan worden we graag uitgedaagd om samen maatwerk te bedenken. We hebben bij Wasco een bereik van 20.000 kopende klanten. Met onze marketingoplossingen kun je dus heel wat meters maken!
Namens het Wasco inkoop- en marketingteam wens ik je hele goede zaken.
JAN BIJNEN
Directeur Inkoop & Marketing